კოლეგებთან შეხვედრა


                       
      კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება
ორგანიზატორი: თამარ ქორიძე
თემა:„გაკვეთილის დაგეგმვა, მიზნისა და შეფასების კრიტერიუმების სწორი ფორმულირება“
მიზანი:  კოლეგები გაეცნობიან:  გაკვეთილის გეგმის
თითოეულ ფაზას, გაკვეთილის დაგეგმვისას გასათვალისწინებელ ძირითად კომპონენტებსა და აუცილებელ ფაქტორებს, თუ როგორ უნდა განისაზღვროს სწორად გაკვეთილის მიზანი, თუ რომელ კომპონენტებს უნდა ემყარებოდეს გაკვეთილის მიზანი, გაიაზრებენ მიზნისა და შეფასების კრიტერიუმების ურთიერთმიმართების საკითს,, შეძლებენ სრულყოფილად ჩამოყალიბებული მიზნიდან გამომდინარე შეფასების კრიტერიუმების სწორად შედგენას.

გეგმა N1
შეხვედრის თარიღი, ადგილი  და ნომერი
სსიპ ქალაქ თბილისის N190 საჯარო სკოლა
10.05.2019
N1
შეხვედრის მიზანი
1.     გაკვეთილის ფაზები განხილვა, თითოეულის მნიშვნელობის გააზრება
2.      გაკვეთილის გეგმის შესადგენად საჭირო ძირითადი კომპონენტები გაცნობა და გაანალიზება;
3.       პრაქტიკული სავარჯიშოები;

განსახილველი საკითხები
·         გაკვეთილის ფაზების განხილვა, თითოეულის მნიშვნელობის გააზრება.
·         გაკვეთილის გეგმისათვის საჭირო ძირითადი კომპონენტების გარჩევა-გაანალიზება
·         კრეატიული გეგმის შესადგენად საჭირო ფაქტორების განხილვა
ა) მოსწავლეთა ინდივიდუალური, ოჯახური, მოტივაციური, კოგნიტური, ენობრივი, სოციალური წინაპირობების გათვალისწინება.
ბ) სწავლების შინაარსზე, მიზნებსა და შედეგებზე ორიენტაცია.
გ) მოპსწავლეთა ჩართულობა.
დ) მრავალმხრივი მეთოდების გამოყენება.
ე) რესურსების შერჩევა და მისი მომზადება.
ვ)სოციალური ფორმების შერჩევა.
·         პრაქტიკული სამუშაოების შესრულება/განხილვა სიტუაციური ამოცანებით.


გეგმა N2
შეხვედრის თარიღი, ადგილი  და ნომერი
სსიპ ქალაქ თბილისის N190 საჯარო სკოლა
17.05.2019

შეხვედრის მიზანი
1.     გაკვეთილის მიზნის მნიშვნელობის გაცნობიერება.
2.     გაკვეთილის მიზნის ჩამოსაყალიბებლად აუცილებელი კომპონენტების განსაზღვრა
3.     სიტუაციური ამოცანები.
განსახილველი საკითხები
·         რა უნდა გავითვალისწინოთ გაკვეთილის მიზნის დასახვისას;
·         სასწავლო მიზნები უნდა გამომდინარეობდეს:
ა) ეროვნული სასწავლო გეგმის მისაღწევი შედეგებიდან.
ბ) მოსწავლეთა ინტერესების გათვალისწინებითა და საჭიროებეიდან გამომდინარე.
·         როგორ უნდა ჩამოვაყალიბოთ გაკვეთილის მიზანი, რომელ კომპონენტებს უნდა ემჯყარებოდეს იგი
·          პრაქტიკული სამუშაოების შესრულება/განხილვა სიტუაციური ამოცანებით. 



გეგმა N3
შეხვედრის თარიღი, ადგილი  და ნომერი
სსიპ ქალაქ თბილისის N190 საჯარო სკოლა
22.05.2019

შეხვედრის მიზანი
1.     შეფასების მნიშვნელობა საგაკვეთილო პროცესში
2.     შეფასების ტიპები
3.     შეფასებისა და გაკვეთილის მიზნის ურთიერთმიმართების განსაზღვრა.
4.     გაკვეთილის მიზნიდან გამომდინარე შეფასების კრიტერიუმების სწორად ჩამოყალიბება.
5.     სიტუაციური ამოცანები.

განსახილველი საკითხები
·      შეფასების მნიშვნელობის გააზრება, რაში გვეხმარება და ეხმარება მოსწავლეებს სწორი შეფასება გაკვეთილზე;
·      რა უნდა გავითვალისწინოთ შეფასების კრიტერიუმების შემუშავებისას;
·      სხვადასხვა გაკვეთილისათვის საჭირო შეფასების ტიპის შერჩევა და გამოყენება.
·      როგორ უნდა გამოვიყენოთ გაკვეთილის მიზანი შეფასების კრიტერიუმების შედგენისას.
·   პრაქტიკული სამუშაოების შესრულება/განხილვა სიტუაციური ამოცანებით. 





No comments:

Post a Comment